Süper Lig’in 13’üncü haftasında deplasmanda Çaykur Rizespor’u 5-2 mağlup eden Fenerbahçe'de başkan Sadettin Saran maç sonu taraftarlarla bir araya geldi. Stat çıkışında forma imzalayıp, fotoğraf çektiren Saran, kendisini bekleyen gazetecilere açıklama yaptı. Taraftarlara teşekkür eden Saran, “Çok önemli bir galibiyet oldu. Sizleri seviyorum. Her zaman söylüyorum taraftarımız olmadan şampiyon olamayız” diye konuştu. (DHA)
GÜNDEM
Yayınlanma: 24 Kasım 2025 - 07:41
Sadettin Saran: Taraftarımız olmadan şampiyon olmayız
FENERBAHÇE Başkanı Sadettin Saran, “Çok önemli bir galibiyet oldu. Sizleri seviyorum. Her zaman söylüyorum taraftarımız olmadan şampiyon olamayız” dedi.
GÜNDEM
24 Kasım 2025 - 07:41









