Kemalpaşa Belediyesi'ne bağlı Gündüz Bakımevlerinde eğitim gören minikler, 2025-2026 eğitim öğretim yılını düzenlenen yıl sonu etkinliği ve mezuniyet töreniyle tamamladı. Ulucak, Merkez, Örnekköy, Armutlu ve Ören mahallelerinde hizmet veren 5 Gündüz Bakımevinde eğitim gören öğrenciler, Dere Mesire Alanı Atatürk Salonu'nda sahneledikleri dans, müzik ve gösterilerle izleyenlerden büyük alkış aldı. 160 öğrenci kapasitesiyle hizmet veren kreşlerde 55 öğrenci mezuniyet sevinci yaşadı. Yıl boyunca öğretmenleriyle birlikte hazırladıkları performansları başarıyla sergileyen minikler, ailelerine duygu dolu ve keyifli anlar yaşattı. Program kapsamında Gündüz Bakımevlerinden mezun olan öğrenciler için kep atma töreni de düzenlendi. Renkli görüntülere sahne olan törende çocuklar, okul öncesi eğitimlerini tamamlamanın gururunu yaşarken aileler de bu anlamlı ana tanıklık etti.
BAŞKAN TÜRKMEN: "ÇOCUKLARIMIZ GELECEĞİMİZİN EN KIYMETLİ EMANETİ"
Program, mezun öğrencilerin hep birlikte keplerini havaya atması ve aileleriyle hatıra fotoğrafı çektirmesiyle sona erdi. 











