İl Jandarma Komutanlığı ekipleri, 2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılının başlamasıyla bu sabah kent genelinde denetim yaptı. Denetim kapsamında
öğrencileri taşıyan servis araçlarının gerekli koşullara sahip olup
olmadıklarını denetlenirken, şoförlerin de servis kullanabilmeleri için
gerekli olan evrakları incelendi. Okul önlerinde önlemlerini alan
ekipler, aileler ve öğrencilere broşür dağıtarak karşılaşacakları
olumsuz durumlarda yapmaları gerekenler doğrultusunda bilgilendirdi.
Ekipler sınıfları ziyaret ederek öğrencilere hediyeler verdi, onların
yeni eğitim ve öğretim yılını kutladı.İl Jandarma
Komutanlığı'ndan yapılan açıklamada öğrencilerin huzur ve güven içinde
okullarına gidip gelebilmeleri için denetimlerin yıl boyunca
kararlılıkla sürdürüleceği belirtildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Eylül 2017 - 09:46
İlk zil sesiyle jandarma da görev başında
İZMİR'de 2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılının başlamasıyla birlikte kent genelinde denetim yapan jandarma ekipleri, öğrenci servislerini ve şoförleri denetlerken, öğrencileri de bilgilendirip, hediyeler verdi.
GÜNDEM
18 Eylül 2017 - 09:46








