İzmir'in Kemalpaşa ilçesindeki 75. Yıl Ortaokulu Müdür Yardımcısı M.Ç.'nin iki öğrenciyi dövdüğü görüntülerin ortaya çıkmasının ardından, bu kez de okul müdürü G.Ç. hakkında "pes" dedirten iddialar ortaya
atıldı. Fiziksel ve sözlü şiddet, rüşvet, oluşturduğu özel sınıflarda
yakınlarını ve parasını aldığı öğrencileri okutma, mobbing ve tehdit
gibi çirkin olaylarda adı geçen G.Ç. hakkında peş peşe şikayetler
gelmeye başladı. Dayak olayının ortaya çıkmasından önce defalarca kez
Bimer'e dilekçe ile başvuran öğrenci velileri, okul müdürünün
yaptıklarıyla ilgili rahatsızlıklarını bir kez daha dile getirdi.
Üstelik bu yaşanan şiddet olaylarının, müdür yardımcısı M.Ç'nin
yaptıklarından bile daha ağır seviyede olduğu belirtildi.
HEPSİ TUTANAKLARDA
8 yıldır okulda görev yaptığı öğrenilen müdür G.Ç. hakkında yapılan
şikayetlerin, İzmir Maarif Müfettişliği tarafından resmi olarak
soruşturma aşamasında olduğu da öğrenildi. Ayrıca okul rehberlik
servisinin, 'şiddet eylem planı' çerçevesinde yaptığı çalışmalar
incelendiğinde, hangi öğrencilerin şiddete uğradığının resmi görüşme
tutanaklarında da görülebileceği bildirildi.
MAKAM ODASINA KOLTUK ALDIRTMIŞ!
BIRÇOK kez rüşvet aldığı öne sürülen müdürün, kendi makam odası için bir veliye 50 bin TL değerinde koltuk ve mobilya takımı aldırttığı ve o velinin iki çocuğunu da özel oluşturduğu sınıfta okuttuğu
belirtildi. Okul müdürü G.Ç'nin yaptıklarının sadece öğrencilerle de
sınırlı kalmadığı, öğretmenlere de hakaret edip okuldan göndermek için
mobing uyguladığı öne sürüldü.
GÜNDEM
Yayınlanma: 01 Aralık 2018 - 12:09
Asıl suçlu müdür!
Kemalpaşa'da ortaokul müdür yardımcısı M.Ç.’nin iki öğrenciyi dövdüğü görüntülerin ardından, bu kez okul müdürü G.Ç. hakkında “pes” dedirten iddialar ortaya atıldı
GÜNDEM
01 Aralık 2018 - 12:09
İlginizi Çekebilir








